Ir o contido principal
Noticia Elhuyar

Da man de Elhuyar Aholkularitza, dous expertos a nivel europeo formarán a diferentes axentes do País Vasco paira realizar auditorías lingüísticas

2014 | Novembro 05

No marco dun proxecto europeo, expertos en xestión lingüística, Stephen Hagen e Peter Zoltán, impartirán formación en auditorías lingüísticas en Pequenas e Medianas Empresas.Estas formacións levarán a cabo os días 3 e 4 de decembro na sede de Elhuyar, en Usurbil e na Viceconsejería de Política Lingüística (VPL) do Departamento de Cultura do Goberno Vasco, coa participación de representantes da UPV/EHU e empresas.

Elhuyar Aholkularitza, xunto con outras cinco ...

Elhuyar Aholkularitza, xunto con outras cinco entidades europeas, participa nun proxecto europeo sobre a importancia da xestión lingüística nas Pequenas e Medianas Empresas (PEME) (EPIC: Enhancing and Promoting International Business Communication). Este proxecto ten dous obxectivos principais: o primeiro, analizar todos os aspectos da xestión lingüística en empresas e institucións, e que cada un dos membros do proxecto transfira esta teoría ás características socioeconómicas e culturais do seu país; e o segundo, formar asesores paira a realización de auditorías lingüísticas en pemes.

O primeiro obxectivo está traballado e é hora de abordar o segundo. Paira iso, a principios de decembro, varias persoas do mundo universitario e empresarial recibirán un curso intensivo de formación de dous días. Os formadores serán Stephen Hagen e Peter Zoltán, que traballan na xestión de idiomas a nivel europeo. Nas sesións de dous días ofrecerase aos asistentes un aspecto teórico e práctico.

Posteriormente, entre xaneiro e abril, os participantes realizarán auditorías lingüísticas en diferentes empresas. Paira finalizar, deberán redactar e presentar un informe que recolla a información recompilada: a situación actual da xestión lingüística, as fortalezas e debilidades e os aspectos a mellorar.

As formacións terán lugar na sede central de Elhuyar, en Usurbil, os días 3 e 4 de decembro.

Invitación Stephen
Hagen, que vén impartir formación, realizou una serie de estudos que analizan o impacto da boa xestión lingüística nas empresas (ver perfil). Se desexa manter una conversación con Stephen Hagen, agradeceríalle que se poña en contacto connosco. Será o 3 de decembro en Usurbil.

O título do seu discurso en 2012 en Euskal Herria é que as oportunidades de negocio pérdense por non xestionar adecuadamente as barreiras lingüísticas e culturais:

Paira máis información contacte connosco:
Izaro Aizpurua Arkauz· Comunicación Corporativa · Elhuyar tel.
: 943 36 30 40 · i.aizpurua@elhuyar.com · www.elhuyar.eus