Ir o contido principal

A tradución xerouse de maneira automática  (elia.eus)

Abierto el plazo de inscripción para las actividades científicas Bizilabe

Aberto o prazo de inscrición paira as actividades científicas Bizilabe

2021 | Maio 19
Abriuse o prazo paira inscribirse na oferta de lecer Bizilabe, promovida polos Concellos de Elgoibar, Bilbao e Soraluze en colaboración con Elhuyar. Mediante esta iniciativa, e por cuarto ano consecutivo, fomentarase entre os ou as mozas da localidade o interese e motivación pola ciencia e a tecnoloxía, o emprendizaje e a creatividade.

Desde outubro de 2021 até xuño de 2022, mozos e mozas de entre 10 e 16 anos poderán participar en talleres e realizar proxectos nas sedes locais de Bizilabe. Ao longo do curso, realizaranse experimentos científicos e tecnolóxicos en diferentes campos, e desenvolveranse proxectos en equipo baixo a supervisión de persoal investigador profesional.

Vivencias e comunidade

No proxecto Bizilabe, traballarán en contacto con centros educativos, axentes locais, centros de investigación e empresas da súa contorna. E é que promocionar o ámbito STEM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas) é una aposta comunitaria.

Neste sentido, quen participen en Bizilabe visitarán centros de investigación e empresas da comarca e relacionaranse con investigadores e investigadoras.  Por outra banda, organizaranse diversas actividades científicas en colaboración con axentes locais. Mostra diso é o Día Internacional das Nenas e Mulleres Científicas que se celebrou con éxito este curso, ou os encontros e talleres de científicos e científicas que se realizaron nos centros escolares de diferentes localidades.

Inscrición aberta

A primeira quenda de inscricións paira o novo curso estará aberto até o 10 de xuño, e realizarase a través do sitio web. A partir do 10 de xuño haberá oportunidade de inscribirse paira as prazas que queden libres.

Promotores de Bizilabe:

Imaxe